Followers

Friday 20 May 2011

''..ShOot MalaM At PutRaJaya..''


  .
                                                                   Masjid Putra



 
Shoot aku amik dekat tengah2 bangunan pricent 2 menuju ke JPM.

Slow Shutter.... Gambar nie aku try 10 kali br jadi... Berpeluh nak buat gambar macam nie...hehehe... 

*Jambatan Seri Wawasan

Pemandangan dr atas Jambatan Seri Wawasan







Masjid Sultan Mizan atau Masjid Besi 


Pemandangan dr atas Jambatan menuju ke PICC, Putrajaya.

Jambatan Seri Saujana

    Fuhhh.... ape pendapat korang pasal gambar2 yg aku shoot nie. Komen dan Critic korang diperlukan..hehehe... (Sy budak baru belajar bro :D). Untuk pengetahuan korang aku pegi shoot ni dgn sifu aku org Sabah bah..Razi namanya. Mantob dia nie..Hehehe.. Memang enjoy la shoot malam tu. Yg best sekali aku dapat shoot gambar " Jambatan Seri Wawasan" (ade dlm gambar diatas yang tanda *)time aku shoot gambar nie angin x ade, sbb tu nampak shadow jambatan tue. Bertuahkan aku mlm tue..kankankan hehe..  :D

    Ok la.. kengkawan aku ade hal sikit. Nanti aku free aku creat entry dan gambor2 yg menarik lagi. Ok.. Amigos.... 

9 comments:

BRO_MONDAY said...

shuk : smart gambar bro!!! ai minak skali kat gambar jambatan wawasan tu...

ejulz said...

perghhh!! dah ada blog pok.. haHa

ShukSRphotoz said...

Bro Monday: TQ bro, yup gambar jambatan wawasan tu leh buat poskad.Gambar tu salah satu gambar fav ai..kohkohkoh

ShukSRphotoz said...

ejulz: Biasa2 saja pok.. br ja join jd blogger nie minggu lepas.. hahaha

Danial Marzuki said...

pehh stail gambar slow shutter tu, bukan senang nk buat..

salam perkenalan, dtg dari blog Bro Monday..

ezaitie nfib. said...

wah! cantek benar putrajaya kediamanku 2 tahun 7 bulan ini...hehehe...sgt cantik dan sangat powerfull..mmg magik killer...

ShukSRphotoz said...

Bro Dim, TQ, Salam perkenalan bro dim... betul tu mencabar gak la nak buat gambar slow shutter tu... kena teliti dan amik ms sikit kecuali guna bub... slmt berblog..

ShukSRphotoz said...

azaitie skrg ddk kat putrajaya ke? skrg suasana malam kat putrajaya lg cantik dgn lampu warna-warni di jambatan sri wawasan.. mmg colourful la... hehehe

ezaitie nfib. said...

yezza..duk sini sebelum pindah minggu depan..huhuhu...dr rumah che ezaitie leh nampak pesta cahaya kt putrajaya ni..xyah g singapore..hihihi