Followers

Thursday 19 May 2011

Assalamualaikum & Salam sejahtera bloger sekalian ......

      1st aku nak ucapkan terima kasih 2 abam senin a.k.a Bro Monday yg telah sudi mengajar aku dan mengalakkan aku berkecimpung dalam dunia blog ni. Best2.. Sebenarnya x sabar rsanya nak berbloger ni... hehe.. Selain dr hobi, tujuan aku bukak akaun blog untuk memperkenalkan hasil2 photoshoot ataupun gambar2 dr group SR Photography. 


      Ok aku nak cita sikit pasal SR Photography ni yer... kami adalah satu group photografer yg menawarkan khidmat photoshoot majlis wedding, pertunangan, cukur jambul, birthday dan lain2 majlis lg. Kalau korang berminat untuk mengetahui lebih lanjut atau pun melihat pakej2 yg kami tawarkan utk majlis wedding korang, korang leh la layari laman web fb kami di  https://www.facebook.com/pages/SR-Photography/133037913430158.(sementara aku uploud pakej2 dan gambar2 dalam blog niee.hehe..tunggu tau..)  Kami menawarkan pakej yg berpatutan dan kami berharap semoga memori dan saat manis korang menjadi satu kenangan abadi. Terima kasih. ^ _ ^


       Ok cukup la setakat ini dulu coretan dr aku, salam perkenalan kepada blogger semua. Aku harap korang dapat berkongsi information2 yang berguna dalam dunia maya ini.


Sekian, Assalamualaikum... (' ',)

9 comments:

BRO_MONDAY said...

shuk : GUD LAK GENG!!! koh koh koh

Rawkzell said...

gudluck

Mie said...

Selamat memblog

ShukSRphotoz said...

Bro Monday: TQ sifu... kohkohkoh

ShukSRphotoz said...

jeRza: Tq BRO..

ShukSRphotoz said...

Mie: Selamat memblog too...

Encik Suami said...

Assalamualaikum.

TAHNIAH atas kewujudan blog baru nie.
saya dah singgah n follow anda.

Kami mengalukan kehadiran blogger baru seperti anda. Insya-Allah..kami akan cuba bantu mana yg patut.

Tapi..bro monday tue pun dh kira power gak tue. buleh la tnye dia, sbb senangkan..satu pejabat.

wah2..makin bertambah blogger dikalangan kakitangan awam ek.

ShukSRphotoz said...

Encik Suami: terima kasih bro, kerana sudi follow sy. sy pun akan singgah dan follow bro. Sy akan terus belajar dalam penulisan blog ni dan apa2 berkenaan dengan blog ni. :)

Encik Suami said...

Saya follow sbg sokongan pada anda dlm dunia blogging nie.

Ekseli..mmg seronok berblogging nie.
Cume...jika punya banyak masa..seronok lah, tapi klu masa terbatas dek aktiviti yg lebih penting..tue yg kdg2..jarang update tue.